دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سخنگوی شورای صنفی خبر داد:

اکران فیلمی درباره امام رضا (ع) 

سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلمی درباره امام رضا (ع) با عنوان «در مسیر باران» خبر داد.
کد خبر : 319988
38-890428-l600-1501748512.jpg

غلامرضا فرجی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینماي گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش مقرر شد که اکران انیمیشن «در مسیر باران» ساخته حامد کاتبی و فیلم سینمایی «گام‌های شیدایی» به کارگردانی حمید بهمنی از این هفته آغاز شود.


وی افزود: انیمیشن «در مسیر باران» ساخته حامد کاتبی در سرگروه ایران از دوم آبان ماه اکران می‌شود.


سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد: «گرگ بازی» به کارگردانی عباس نظام‌دوست در گروه سینمایی استقلال بعد از «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد اکران و اکران «ماهورا» در زیر گروه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.


به گفته فرجی قرارداد فیلم سینمایی «اتاق تاریک» به کارگردانی روح الله حجازی در سرگروهی آزادی پس از «سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر به ثبت رسید.


به گزارش آنا، انیمیشن «در مسیر باران» ساخته حامد کاتبی با بازی امین زندگانی، رحیم نوروزی و محمدرضا شیرخانلو  است که یک داستان تاریخی - مذهبی با موضوع امام رضا (ع) و داستان فردی به نام ریان است که بنا به دلایلی به سفری می‌رود که در این سفر دچار تغییرات بسیاری می‌شود و در نهایت به شهر «مرو» می‌رسد.


«گرگ‌بازی» ساخته عباس نظام‌دوست و تهیه‌کنندگی محمدعلی نجفی و بازی علی مصفا, هانیه توسلی, نگار جواهریان, سعید چنگیزیان, سهیلا گلستانی و منوچهر زنده‌دل درباره چند دوست قدیمی است که در یک شب در خانه‌ موروثی یکی‌شان جمع می‌شوند. با ورود مهمانان تازه وارد به جمع ماجراهای عجیبی رخ می‌دهد.


انتهای پیام/4072/4046/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته